Friday 20 April 2012

3 RASA :)

ASSALAMUALAIKUM :')


HAI . hari ni happy gila , sedih gila , dan geram gila pon ade . nak tahu kenape ?? okay . waitt ye ..

HAPPY : sudah habis exam , horeeyy ., bebas . tapi takde bebas mane lagi 2 minggu exam pertengahan. HAIH . apasal cepat sangat kan.. selama EXAM2 ni . kebanyakkan saya meniru . hahah ,. kantoi ?? tak pon . tadi waktu sekolah kiteorang semua ngumpat betina tuh . hahah makin blacklist name die . ceritu tu jap lagi saya cerita .

SEDIH : sedih sebab lagi 2 hari ayah nak pergi sabah . seminggu , aduhh lamenya . mesti rindu ayah . takpe ayah nak kerja . cari duit untuk anak anak termasok saya . sedih juga sebab kawan saya terpengaruh dengan betina tuh .

GERAM : geram sebab pasal betina tuh ,. ade ke patot betina tuh cakap saya banyak kali MAIN dengan jantan ! FUCK kau betina ,. jantan mane aku nak hentam . kau yelah sampai perempuan pon kau nak hentam . betina ni hasot kawan2 saya jangan kawan saya sebab , saya banyak kali main , lari rumah . rosak , takde dara . YA ALLAH . sumpah mulot kau macam cibai . tapi kau yang buat semua tu . dah terbukti siapa kau sebenarnya . jangan macam kau perfeck sangat kau betina . aku tunggu kau datang sekolah memang kasut hinggap muka kau betina ! semua kawan yang kau hasot dieorang semua kawan kawan tu cayekan aku . sape lagi nak kawan kau ,. kalau korang lah kawan tak percaya yang aku tak pernah buat lagi jom pergi klinik aku buktikan . aku tak sebodoh betina tu lagi . aku masih ade akal . YA ALLAH SEDAR LAH PEREMPUAN YANG BERNAMA NABILA . JANGAN BIARKAN DIA MEMBUAT FITNAH . AKU BERSUMPAH ATAS NAMA ALLAH YANG AKU TAK PERNAH MAIN LAGI .

sudah sudah nanti panjang pulak cerita saya . hihihi . btw thanks kawan sebab membacanya .

ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment