Thursday 19 April 2012

NUR NABILA BT ROSLI

ASSALAMUALAIKUM :)
hari ni saya nak cerita pasal perempuan ni . paling sesuai boleh memanggil perempuan ni BETINA ! . OKAY . why aku panggil die ni betina ?
 first . dia macam cibai sebab mulot mcm babi , bau busuk , gedik , playgirl
second : dia perampas orang nye . perampas kawan , laki orang .
third :dia asal boleh cerita asal boleh nak gebang ! cerita nak menipu je .
forth : dia ni dekat sekolah baik kalu keluar keluar tanduk die .
fifth : die ni asal boleh pakai baju sendat mendat . nampak tetek nampak buntot . ape jadah weh .

OKAY . cukup aku bagi bukti . tadi kat sekola name die blacklist dalam kelas . semua asal boleh benci die . apasal kau betina lari rumah sampai PARENTS kau datang sekolah ha ? kau sendiri cari pasal orang lain yang kene . BODOH KAU BETINA . budak2 ni semua dah tahu pangai kau camne . dulu kau kutuk aku , hasut satu kelas benci aku . sekarang ape yang kau buat kau kene balik . HAHAHHAHA . gelak besar aku weh .
sekarang yang kau rampas kawan dari aku semua dah baik semua dah terima aku seadanya . tapi pasal dulu aku terima ape yg kau telah buat dekat aku , hanya ALLAH saja yang tahu perangai kau mcm mane dan sakit nye hati aku . k stop sampai sini . nanti kau yg malu . THE END .

lupe nak cerita pasal semalam .. semalam kau ajak gadoh okay aku on . tapi aku nak tengok . kau nak gadoh ngan ummi . weh . kau tak kenal ummi sape . suka rampas balak orang kan . bila semua orang dah turun kau cabot pahal takod ? kau ajak si aisha . ummi just ajak aku . then kawan kiteorang dapat tahu semua nak turun kau dah takod . huyoo tahu lak kau takod kan . kau nak selesai cara baik tapi kiteorang tak boleh sebab kau dah melampau . nak gadoh sangat jom angkat barang semua lah . tak payah cakap lobih je . angkat barang baru best . report polis ? go berambus lahh . pandai buat pandai tanggung lah . HAHAH . dah lah kau cerita pasal kau boleh jadi karangan BM SPM aku nanti . HAHHA . BHAIBHAI .

ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment